Predpokladám, že väčšina z vás už Marketing Miner (MM) pozná, preto sa vám pokúsim priblížiť jeho využitie v praxi a pre koho je vôbec MM použiteľný. Určený je predovšetkým pre online markeťákov so špecializáciou na SEO. Málokto však tuší, že ho dokáže využiť každí, kto má online projekt a ušetriť vďaka nemu svoj cenný čas. Kompletné využitie Marketing Mineru podľa toho kto ho používa (copywriter, PPC špecialista, webdesigner...) nájdete v sekcií prehľad minerov.
Určite odporúčam pozrieť si aj blogovú sekciu, kde nájdete užitočné články napr. na SEO audit a takisto aj na analýzu kľúčových slov, kde máte ukážkové výstupy od agentúr a SEO freelancerov.
Poďme si teda priblížiť jednotlivé sekcie a ich využitie:
Sekcia projekty je určená predovšetkým pre tých, ktorí chcú, aby Marketing Miner za nich pravidelne meral určité dáta.
Reporty slúžia na jednorázové spracovanie veľkého množstva dát. Funguje na princípe 3 krokov – vložíte vstupné dáta, vyberiete si o čo dané vstupné dáta chcete obohatiť a v 3. kroku vám MM vráti obohatené výstupné dáta, s ktorými môžete ďalej pracovať podľa vášho uváženia.
Medzi najpoužívanejšie minery (aktuálne ich je 42) patria:
Profilery slúžia na analýzu 1 kľúčového slova/domény/URL alebo produktu.
K danému vstupu vám MM okamžite vráti všetky informácie, ktoré k nemu má.
Zapáčil sa vám Marketing Miner? Za našu redakciu určite odporúčame tento seo nástroj, keď ho vyskúšate, neoľutujete! Napíšte nám do komentárov, na aké veci používate MM vy :)